New user?
Welkom bij dierenkliniek Het Ambacht in Westervoort. Ons team van 2 dierenartsen en 3 paraveterinairen staat klaar voor de zorg van uw hond, kat, konijn of knaagdier. Wij zijn een modern uitgeruste praktijk waar hoogwaardige zorg en persoonlijke aandacht voorop staan. Wij zijn een onafhankelijke praktijk en dus niet gebonden aan een keten of investeringsmaatschappij. Wij hopen u en uw huisdier snel te ontmoeten!
Ieder dier is uniek, dus ieder dier verdient unieke zorg. Dit betekent dat wij de beste zorg voor uw huisdier bieden, aangepast aan de wensen van u als eigenaar.
Wilt u uw huisdier vast aanmelden als patiënt? Neem dan contact met ons op via het contact formulier. Vermeld hierbij uw naam, telefoonnummer, en de gegevens van uw huisdier. Indien aanwezig ontvangen wij dan ook graag de patiëntenkaart van uw huisdier.
08:30-17:30
08:30-20:00
08:30-17:30
08:30-17:30
08:30-17:30
Gesloten
Gesloten
Geplaatst op Ingrid Otte2026-04-16Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Ik ben heel erg blij met deze dames, altijd vrolijk en vriendelijk. Onze katten worden al een jaar lang goed geholpen met inentingen maar ook bij ziekte of gewoon een advies. Bedankt meiden, ga zo door!Geplaatst op Roeland Wessels2026-04-03Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wat een toppers zijn dit! Deskundig, toegewijd, dier- én mensgericht. Aanrader!Geplaatst op Anton Huiberts2026-04-01Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Voor de eerste keer bij D.A. geweest op het Ambacht. Onze pup van 9 weken heeft de eerste prikken gehad aldaar. Wat een mooi ontvangst met zeer gespecialiseerde arts/ assistenten. Zeker goede keus met oog op de pup. Onze buurvrouw gaat ook binnenkort met de katers.Geplaatst op Nathalie Zomerdijk2026-03-27Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Superlief team en erg goed geholpen. Heel erg tevreden 👍👍👍Geplaatst op Miriam Schipper2026-03-25Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Onze hond Toto is onder behandeling bij Marit. Erg prettig in contact en helder in oplossingen/behandelplan. Een dierenarts die je kunt vertrouwen!Geplaatst op Stephanie Vernig2026-03-25Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Nadat onze hond Suus plots heel ziek werd, mochten we meteen komen. Röntgenfoto gaf geen duidelijkheid, dus werd er meteen een echo gemaakt. Daar werd al snel duidelijk dat ze met spoed geopereerd moest worden. Dierenarts en paraveterinair bleven rustig en kundig wat ik zeer prettig vond. Ze hebben de hele middag er alles aan gedaan om Suus te helpen, met resultaat! We zijn ze dankbaar dat ze zo adequaat handelden waardoor Suus er bovenop is gekomen.Geplaatst op Babette van Rumt2026-03-24Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Mijn labradoodle Frenk is het allerleukste hondje dat er bestaat, maar ook vrij lastig om mee om te gaan. In zijn enthousiasme is hij nogal onstuimig. Dierenkliniek Het Ambacht pakte dit heel goed aan. Marit is een fijne dierenarts, die ik ook na het consult met vragen kan bereiken. Ze stelt mij ook goed op mijn gemak door alles rustig uit te leggen. Je merkt dat ze veel kennis heeft. Hoewel ik in Hilversum woon, blijf ik graag met Frenk langskomen!Geplaatst op DJ Fenne2026-01-28Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Deze dierenarts is zeker een aanrader. Bij binnenkomst werd de hond door iedereen vriendelijk begroet. Mocht ook bij haar blijven totdat ze helemaal in slaap was. Namen rustig de tijd. Ze belde ruim van tevoren dat ze wakker aan het worden was. Na het weekend werd ik gebeld hoe het met haar ging. Werd ook erg gewardeerd. Ik zou zeggen twijfel niet want raad deze dierenkliniek echt aan. Bedankt voor de goede zorgen.Geplaatst op Yvonne Berntssen - van Geffen2025-12-10Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Zo dankbaar voor de liefdevolle en respectvolle manier waarop we afscheid hebben mogen nemen van onze lieve Lizzy. Jullie betrokkenheid, rust en medeleven hebben ons enorm gesteund in dit moeilijke moment. Ook met onze andere twee honden komen we altijd met een gerust hart bij jullie. Wat een fijn en warm team professioneel, vriendelijk en altijd met oog voor het dier én de eigenaar. Dank jullie wel voor alles. 🍀 Een absolute aanrader! 🐾 Danny en Yvonne Berntssen
